← Terug naar overzicht

Mijn DUO niet beschikbaar vanaf 29 maart

mijn duo niet beschikbaar

DUO gaat vernieuwen en dit heeft een paar gevolgen voor jou. Vanaf 29 maart na 18.00 uur kan je je gegevens niet bekijken en ook geen wijzigingen doorgeven in Mijn DUO. Ook de medewerkers kunnen geen gegevens aanpassen.

Waarom is Mijn DUO straks niet meer beschikbaar?

DUO is bezig met het vernieuwen van hun systeem. Terugbetalers maken al ruim een jaar gebruik van het nieuwe Mijn Duo. Zij kunnen wel zelf hun gegevens aanpassen of wijzigingen doorgeven, zoals het maandbedrag online verhogen.

Vanaf mei is het nieuwe Mijn DUO ook geschikt voor studenten en hun ouders. DUO gaat in de maand april alle gegevens van miljoenen personen overzetten van het oude systeem naar het nieuwe systeem. Hierna is de nieuwe versie beschikbaar voor iedereen.

Wat kan je wel en niet doen als Mijn DUO niet beschikbaar is?

Op 24 april krijg je gewoon je stufi. Je kan alleen niet je gegevens raadplegen of wijzigen. Je kan ook geen aanvragen doen of betalingen met iDEAL. Automatische incasso's, renteberekening en het bijwerken van aflossingen lopen wel gewoon door. Als je niet aflost via een automatische incasso en je wil een betaling doen in april, dan kan je het bedrag zelf overmaken naar de rekening van DUO.

Toch nog iets wijzigen?

Wil je een wijziging doorgeven die in april moet ingaan? Dan kan je deze uiterlijk 29 maart voor 18.00 uur doorgeven in Mijn DUO. De wijziging wordt net zo snel verwerkt als normaal. Moet je iets in de maand april wijzigen? Dan kan dat pas in mei weer in de nieuwe versie van Mijn DUO.

Vragen?

Voor vragen kun je naar de social mediakanalen of website van DUO gaan. Je kan ook bellen naar 050-599 77 55 of langs een servicekantoor gaan.

Ook blogs schrijven? Word Junior Content Creator!

Vind jij het leuk om te schrijven over jouw studentenleven? Word dan Junior Content Creator bij Leeuwarden Studentenstad!

Junior Content Creator worden

Meer studentennieuws

Abonneren op